Friday 17 November 2017

Gummy Bevegelse Gjennomsnittet


I 1993 trakk jeg seg tilbake, etter noen tretti år med matematikk ved University of Waterloo. Jeg var på femtifem på den tiden og ville ha fått en drastisk redusert pensjon, så jeg overførte tretti år med pensjonsbidrag til en selvstyrt LIF. Det betydde at jeg måtte lære noe om å investere. Jeg fant de fleste ting fascinerende. men forvirrende. Da jeg trodde jeg endelig forsto ideen bak noen økonomiske begreper, skrev jeg en veiledning i håp om at andre, like forvirrede, kunne finne noe av interesse. Veiledningene er ikke ment for profesjonelle investorer eller økonomiske analytikere eller kapitalplanleggere eller. samme det. Theyre ment for den gjennomsnittlige gjør-det-selv investoren som finner mye av litteraturen forvirrende (inkludert ting som er på internett). Opplæringen er vanligvis i form av en lærer (det er meg) og en student (som spør de darndest spørsmålene). Eleven snakker som denne teksten, og sier hva slags ting studentene mine kanskje har sagt. Mange av opplæringsprogrammene har en mengde matematikkbumpf, men det skal være tilstrekkelig mange grafer og diagrammer for å illustrere ideen (jeg håper) - selv om du hater matematikk, er matematikken sjelden mer enn videregående nivå (og noen ganger innledende beregning). Selv om jeg håper det ikke er noen feil - i det minste ingen klare feil - har du skjønt at jeg ikke er en investeringsguru. Hvis du finner en feil eller har noen forslag eller kritikk eller andre kommentarer, vennligst send meg e-post. som jeg prøver å svare på. Det handler om det. Jeg håper du finner noe av interesse. Så lenge jeg kan holde larnin og writin og. Tid til å logge av. Oh, en annen ting Det er en jillion. ZIP d regneark tilgjengelig, men nedlasting av dem krever et nysgjerrig ritual. For en PC og Explorer, klikker du RIGHT og klikker på Save Target As. fra popup-menyen. For en MacExplorer kan du Control-klikk. Kopier lenke til utklippstavle og lim deretter inn i adressevinduet. Det er en utfordring Du må få linkadressen (eksempel: gummy-stuff. orgSSdistribution-stuff. ZIP) i adressevinduet. og trykk Retur-tasten. Det er nok av regneark. og du kan prøve en SØK Noen ganger er antall forespørsler så store at geocities nekter å laste ned. og du må vente en stund. Jeg har stakk alle regnearkene her. (Bare klikk på navnet for å laste ned.) Du er fri til å endre, distribuere til venner (uten kostnad), søppel osv. Åh, en annen ting: Det finnes (på gummy-stuff. org) noen regneark som, hvis du klikker, bør brann opp regnearket uten å måtte laste ned noe. Akk, synes Netscape ikke å håndtere disse tingene. men Explorer gjør :) Tid for å logge av Hvis du bruker en senere versjon av Netscape (i stedet for å si Explorer), ser de greske greiene ikke ut. For eksempel, dette burde være alt gresk: abc GSQ Hvis det ikke ser gresk, noen Opplæringen vil se morsom ut, som 931 xn vil se ut som S xn (Se Browser Test.) Også mye av de historiske lagerdataene kommer fra Yahoo eller kanskje Fama-Fransk eller kanskje Shiller eller kanskje Richards-siden. Uh. noen opplæringsprogrammer er gamle og har data som slutter for noen år siden, men jeg er for gammel og avskåret for å tilbringe mye tid på å oppdatere dataene. Ok, du har sagt enuff. Rett, bortsett fra at jeg skulle innrømme at jeg ikke bruker noe av dette i min egen investeringsstrategi. Jeg finner bare det gøy. Min egen strategi (verdens verste) kan best beskrives som. uh. Jeg kan også nevne at mange opplæringsprogrammer har dette påloggingsikonet fordi de nesten aldri er ferdige, og jeg lærer alltid noe nytt og jeg fortsetter å gå tilbake til massasje, redigere, legge til. og noen ganger mister jeg bare interesse Noen ganger glemmer jeg selv hva jeg har skrevet om. En gang på et diskusjonsforum spurte noen plakat om Gordons Formel, og jeg trodde aldri, det var noe. antar jeg skal skrive en opplæring. Før jeg selv hadde startet opplæringen, svarte somebuddy på plakaten, og sa: Det er på gummys nettsted. Jeg måtte søke på mitt eget nettsted for å finne det (Creeping senilitet, du vet.) En gang spurte enebud hvor jeg fikk noen data. og jeg hadde glemt. Men da er det en pengene-tilbake-garanti, ja, jeg vet nok, men jeg bør nevne at i opplæringen vises på fargerike bakgrunner. De er omtrent i kronologisk rekkefølge, nederst til toppen, (noen er gamle), samt en rullegardinmeny med tilhørende opplæringsprogrammer i grupper. på en måte. Uh. en siste ting. Husk: Det er en pengene-tilbake-garanti for nøyaktigheten av opplæringsinformasjon og regneark. (Da gjør jeg også dette som underholdning. Ikke ta noe for alvor) P. S. De fleste gummy ting handler om å investere, men det er ikke noe. Oh, en siste ting (jeg lover): Mange har antydet at jeg får en enklere URL som gummy. org. men jeg kan ikke bli plaget. Dessuten, hvis du gjør et google-søk på bare ordet gummy. vil du (sannsynligvis) finne meg. Jeg legger merke til at jeg har flyttet opp i denne google-verdenen Siden juni 2004 (eller deromkring) er alt på gummy-stuff. org. Alle oppdateringer, korrigeringer, etc. er på nettstedet gummy-stuff. org. Glem ting jeg kan ha sittende fast andre steder. litt tid i fjerntliggende fortiden. Siden du ser nå, så vel som 140 000 andre sider fra Natural News, har alle blitt CENSORED av Google på grunn av en quothuman decisionquot for å stille hele nettstedet og quote-innholdet i helhetens innhold fra nettet. Googles misbruk av monopolstyrke for å undertrykke menneskelig kunnskap må stoppes. SIGN DETTE HVITE HOUSE PETITION NÅ og krever at den føderale regjeringen undersøker Google for anti-trust-brudd og censur av tale. Forskere sjokkert for å oppdage at jordens mantel flytter på TEN TIMES hastigheten vi alle trodde. Massive endringer i tektoniske plater kan skje kaotisk (NaturalNews) En sjokkende funn av forskere viser at jordens mantel beveger seg ti ganger raskere enn opprinnelig tenkt, som rapportert av Daily Mail. Åpenbaringen, som har tatt forskere med fullstendig overraskelse, kom etter den første omfattende undersøkelsen av jordens mantel. Faktisk virker det som om overflaten av planeten bokstavelig talt bobber opp og ned som en yo-yo på en million års skala. Dette bisarre og dynamiske konseptet betyr ti ganger mer aktivitet enn geologer som ble opprinnelig spådd. Så hva betyr det egentlig Mantelen Jorden består av mange lag, med det øvre lag 8211, mantelen 8211 består hovedsakelig av silikatberg og mineraler. Her er noen raske fakta om jordens mantel, som rapportert av Universe Today: Mantelen har en gjennomsnittlig tykkelse på 1 793 miles. Det utgjør 84 av jorden etter volum. Det er overveiende solidt, men oppfører seg som en viskøs væske. Temperaturene i dette laget er nær smeltepunktet. Mantelen er ansvarlig for alle jordens vulkanske og seismiske aktivitet, på grunn av konveksjonen som skjer innenfor. Vår kunnskap og forståelse av mantelen og jordens tektoniske plater er hentet fra analyser av jordskjelvbølger, varmestrøm og magnetiske studier, ifølge Universe Today. Dette gjør den nylige oppdagelsen av forskere både overraskende og relevant. Den siste åpenbaringen Gitt at bevegelsene i mantelen er kilden til vulkaner og jordskjelv, er den siste oppdagelsen svært viktig, slik det fremgår av Daily Mail. Geologer fra University of Cambridge har nå funnet at disse bevegelsene skjer mye oftere enn første tanke. Og mens bevegelser i mantelen er ansvarlige for bevegelsen av tektoniske plater og opprettelsen av fjell og vulkaner ved plategrenser, er konveksjonsstrømmene også i kilden til vulkaner og jordskjelv i midten av tektoniske plater. Ved å analysere 2120 spotmålinger av variasjoner i havbunnsdybden, oppdaget forskerne at det er et overraskende kaotisk mønster for bevegelsene i mantelen 8211 et mønster som ikke var i samsvar med sine spådommer. Tidligere modeller har anslått at bølgelengdene av strømmer i mantelen er ca. 10.000 kilometer med amplituder på 2 kilometer. Men den nylige studien viste at bølgelengdene bare er en tiendedel av det, med amplitudene halvparten av den forventede størrelsen, ifølge Daily Mail. Dette har viktige implikasjoner når det gjelder å forsøke å forutsi naturkatastrofer og for olje - og gassindustrien. Dr. Mark Hoggard, hovedforfatter av papiret, uttalte: Over en periode på en million år, som er vår standard måleenhet, kan bevegelsen av mantelen føre til at overflaten beveger seg opp og ned av hundrevis av meter. I geologiske termer bobler jorda seg opp og ned som en yo-yo. Funnene kan tvinge en revurdering av tidligere sirkulasjonsmodeller og påvirke forutsetninger for klimaendringer. siden kartlegging av havene er relatert til hvor raskt havbunnen beveger seg opp og ned. Dette innebærer at de nåværende klimaendringene kan komme i tvil, da nøyaktigheten deres kunne være helt av. Siden du ser nå, så vel som 140.000 andre sider fra Natural News, har alle blitt CENSORED av Google på grunn av en quothuman beslutning om å stiller hele denne nettsiden og citerer hele hullet på alt innhold fra nettet. Googles misbruk av monopolstyrke for å undertrykke menneskelig kunnskap må stoppes. SIGN DETTE HVITE HOUSE PETITION NÅ og krever at den føderale regjeringen undersøker Google for anti-trust-brudd og censur av tale. Er det din mage eller er det din bukspyttkjertel som forårsaker smerte Mest sett artikler Populært på Facebook (NewsTarget) Mens bukspyttkjertelen kanskje ikke er noe du tenker på veldig ofte, kan det bare være på tide å legge merke til dette vitalt viktige organet. Å være i tråd med stemmen til kroppen din, kan hjelpe deg med å opprettholde god helse og varsle deg om potensielle helseproblemer. Jo mer kunnskap du har om kroppen din, desto lettere blir det å gjenkjenne disse symptomene at noe kanskje ikke er riktig. Ved å lytte til varselskiltene i bukspyttkjertelen, kan du potensielt unngå å utvikle diabetes, hjertesykdom og til og med forhindre kreft i bukspyttkjertelen. Bukspyttkjertelen er plassert bak magen og festet via kanaler til både galleblæren og tynntarmen. Bestående av eksokrine vev og endokrine vev, er bukspyttkjertelen et viktig organ av to grunner: Det regulerer både blodsukkernivået i kroppen og hjelpemidler i fordøyelsen av mat. Hvis noen av disse funksjonene ikke fungerte riktig, ville sykdom raskt oppstå. Mat fordøyelse innebærer flere organer og ulike trinn før prosessen er fullført. Bukspyttkjertelen faller et sted midt i fordøyelsessystemet, men gir den viktige rollen som å utsende enzymer som sendes til tynntarmen for å nøytralisere syrer og bryte ned fett, karbohydrater og proteiner. Når bukspyttkjertelen produserer disse enzymene, er de inaktive og blir ikke aktivert før de kommer i tynntarmen. Bukspyttkjertelen regulerer også blodsukkernivået ved å frigjøre hormoninsulinet når glukosenivåene blir forhøyede. Glukose er et enkelt sukker som kroppen vår kommer fra maten vi spiser. Den går inn i blodet etter et måltid og er det nødvendige næringsstoffet for å gi energi til kroppens celler. Når bukspyttkjertelen oppdager forhøyede nivåer av glukose i blodet, sender den ut insulin for å lette sukkerinngangen til cellene. Glukose kan ikke komme inn i cellene uten insulin. Når blodsukkernivået er tilbake til det normale, reduserer bukspyttkjertelen frigjøringen av insulin. Å anerkjenne bukspyttkjertelen Stemme Symptomer som magesmerter og hevelse, kvalme, tap av appetitt og forstoppelse kan alle være tegn på at noe alvorlig er galt med bukspyttkjertelen. Siden disse symptomene også kan tilskrives en myriade av andre helseproblemer, blir de ofte avvist som ubetydelig. Hvis de ovennevnte symptomene er ledsaget av kløende hud, gulsott eller uforklarlig vekttap, kan du bli utsatt for noe mer enn bare din gjennomsnittlige magesmerte. Pankreatitt er en sjelden, men alvorlig infeksjon som kan være enten akutt eller kronisk. I akutt form oppstår pankreatitt raskt og er preget av magesmerter og hevelse, feber, muskelsmerter og blodtrykksfall. Den vanligste årsaken til akutt pankreatitt er en gallestein blokkering av en av bukspyttkjertelen kanaler som forårsaker fordøyelsesenzymer produsert i bukspyttkjertelen for å bli fanget i orgelet. Disse enzymer, som normalt er inaktive i bukspyttkjertelen, blir aktivert og forårsaker skade og infeksjon i formen av bukspyttkjertelen. Akutt pankreatitt kan også skyldes overdreven alkoholforbruk, dårlige matvaner eller traumer i bukspyttkjertelen. Uansett årsak, krever akutt pankreatitt umiddelbar oppmerksomhet fra en helsepersonell. Ved riktig behandling rydder akutt pankreatitt generelt innen 5 dager. Kronisk pankreatitt oppstår når akutt pankreatitt vedvarer eller blir tilbakevendende og følger vanligvis år med alkoholmisbruk. I tillegg til symptomene forårsaket av akutt pankreatitt, kan kronisk pankreatitt også forårsake vekttap. Dette vekttap oppstår fordi bukspyttkjertelen evne til å produsere fordøyelsesenzymer har blitt redusert, svekker absorpsjon av næringsstoffer som fett, protein og sukker. Personer med kronisk pankreatitt har høy risiko for å utvikle kreft i bukspyttkjertelen. Andre risikofaktorer for kreft i bukspyttkjertelen inkluderer overdreven alkoholforbruk, høyt fettinnhold og røyking. Forskning har vist at røykere er 2 til 3 ganger mer sannsynlig å utvikle kreft i bukspyttkjertelen enn de som ikke røyker. Bukspyttkjertel kreft rammer to ganger så ofte som kvinner og er mer sannsynlig å utvikle seg etter 40 år. Kronisk pankreatitt fører ofte til diabetes også. De insulinproducerende cellene i bukspyttkjertelen blir skadet og begynner å produsere sub-standard insulin eller unnlater å produsere insulin helt. Uten insulin er glukose ikke i stand til å få tilgang til cellene og blir igjen å ligge i blodet. Til slutt blir glukosen utskilt gjennom urin, noe som gir en søt lukt. Kroppsceller, uten deres viktige glukose, sulter i hovedsak. En diabetisk tilstand kan føre til hjertesykdom, nyresvikt, nerveskade og blindhet. Når diabetes har tatt fat, kan kroppen aldri gå tilbake til sin pre-diabetiske tilstand. Blodsukkernivåene må overvåkes regelmessig, og bruk av terapeutisk insulin kan bli nødvendig. Symptomer på diabetes inkluderer hyppig vannlating, økt tørst og sult og tretthet. Lytte til meldingene som kroppen din sender ut kan bety at sykdommen blir tidlig, mens den fortsatt er mulig å behandle. Pankreatitt, kreft i bukspyttkjertelen og diabetes kan alle være dødelige hvis de ignoreres. Men hvis det oppdages tidlig, kan en lege planlegges av legen din som effektivt kan håndtere sykdommen eller sykdommen. Jeg anbefaler også helt sunt kosttilskudd som kalles pH Plus, Mega Greens plus MSM og Metabolic Rx sammen med et riktig kosthold (som ekskluderer sukker), og riktig trening for å håndtere sykdommen. Still inn i kroppens frekvens og nyt fordelene ved godt helse Om forfatteren Leigh Erin Connealy, MD har spesialisert seg på Integrative Medicine i over tjue år, ved hjelp av konvensjonelle og naturlige metoder for å bestemme og oppdage roten til årsaken i hennes klinikk, Center for Ny medisin i Irvine, California, hver dag. Mange kommer inn i klinikken fra hele verden med alvorlige kroniske sykdommer som konvensjonelle medisinske protokoller har mislyktes. Hun skjønte tidlig at hun virkelig kan forandre liv gjennom utdanning, samt behandlingsprotokoller. Leigh Erin Connealy, M. D. og hennes medisinske ansatte forsøker å se på hele personen mens de utforsker effektene og forholdene mellom ernæring, psykologiske og sosiale faktorer, miljøeffekter og personlig tilnærming. Uten frustrasjon for å prøve å finne de riktige produktene for å hjelpe sine pasienter, formulerte hun det helt sunn merkevaren av produkter. Alle fulle produkter er klinisk testet. For mer informasjon om anbefalte produkter, vennligst besøk perfecthealthy eller perfectlyhealthy.

No comments:

Post a Comment