Friday, 6 October 2017

Golden Sx Trading System


Gå gjennom det gamle gruve landskapet, er det særegne landemerker og fine utsikter AVSTAND: 7,5 miles (moderat gange, med en bratt stigning i begynnelsen) NESTE REFRESHMENTS: Dartmoor Inn eller Lydford PARKERING: Vend øyeblikkelig rett opp et lite spor etter Dartmoor Inn på Lydford, men en gate til park på SX526853 Denne turen grenser til Dartmoor Firing Range, slik at du ikke går av hvis de røde flaggene flyr fra parkeringsplassen, gå langs stien ved veggen og følg den ned til elven Lyd. Til høyre er det noen flotte piknikplasser hvis du ønsker å gå tilbake hit på slutten av turen. For nå krysser du over stepping stone eller bro og Brat Tor vil være foran deg med Widgery Cross synlig på toppen. Ta bakken jevnt opp til krysset på Brat Tor (SX 539856). Denne granittkorset er 13 meter høyt og ble reist opp av kunstneren William Widgery i 1887, for å feire den gyldne jubileen av Queen Victoria. Fra toren vil du se stien mot nord øst, så hodet mot dette, deretter langs til grense steinen (SX 552862). Dette er skrevet med BS, som markerer divisjonen mellom Bridestowe og Sourton-sognene. Det er også mange gamle jordverk rundt her fra Foxhole tin mine, som kjørte langs Doe Tor Brook som møter denne banen. Selv om du er mer sannsynlig å høre rennet vann enn å se det, Fortsett langs stien, som kommer til å dreie til venstre og rundt til Bleak House (SX 559865). Kryss elven for et nært blikk på det gamle stedet lederhuset, av Rattlebrook Peat Works. Torvverkene endte i 1930 etter bare et par tiår med handel. Hvis du krysser elva, krysse tilbake og fortsett langs stien litt lenger og du vil møte et gammelt spor, som vil koble til et bredere spor som en gang var en del av torvbanen. Linjen ble bygget i 1879 for hertugdømmet Cornwall, var syv miles lang og drives av hest. Ta til venstre på den gamle jernbanen, og du følger dette sporet forresten helt tilbake, til nær starten. Det går det langs og så til venstre, hvilke nydelige utsikt over tors på veien, inkludert Great Links Tor. Stien svinger på SX 545887. Flott Nodden kommer til syne, som er en veldig særegen form. Uvanlig for Dartmoor, det er ikke laget av granitt, men heller metamorphosed rock og er kjent lokalt som Plum Puding Hill. Når stien splittes kan du ta en eller annen, jeg tok rett, men begge ender opp på Nodden Gate (SX 530864) .0160 Når du kommer ned, se etter veggen til høyre som kalles Kongemuren. Dette markerer en gammel rute, King Way, som var en del av Tavistock til Okehampton delen av Plymouth til London coaching road som tok Kings mail. Fra Nodden Gate krysser du noen felt og ser etter stilen over veggen som tar deg tilbake til stien du startet på. Deretter er det en sving, tilbake langs veggen til parkeringsplassen. Tar i fem tors denne turen gir fantastisk utsikt over området og har noen bratte oppstigninger og nedstigninger. AFSTAND: 5,6 miles (vanskelig med bratte bakker, men en kortere spasertur på 3,6 miles går glipp av Rippon Tor vil være moderat) NÆSTE REFRESHMENTS: Bovey Tracey eller Widecombe-in-the-Moor CAR PARKERING: Parkeringen over Haytor turistinformasjon på (SX763770). Haytor dominerer landskapet og du kan se hvorfor dette området var en favoritt av forbryterforfatteren Agatha Christie. Hun skrev sin første bok, The Mysterious Affair at Styles, på et nærliggende hotell i 1916. Toren er det endelige stoppet på turen, så nå går du rett videre med parkeringsplassen bak deg, og holder Haytor til venstre. Du vil snart vise stien som skjærer over et par spor før du smelter sammen med sporet til Haytor Quarries (SX 760775). Du bør også se de store hagene i steinbruddene. Det var mange steinbrudd på Dartmoor, og boomtiden var tidlig på 1800-tallet. Granitt fra Haytor Quarries ble transportert til Stover Canal via en sporvogn og deretter videre til Teignmouth. Noen av steinen ble brukt i London Bridge. Sporet tar deg til en port som er inngangspunktet. Gå gjennom og stien tar deg rundt bassenget og til en stil i den andre enden. Det er et pent sted og bra for dyreliv spotting når det er stille. Etter stien, følg stien som tar deg til den gamle trikken. Foran deg er Smallacombe Rocks (SX 755783). så krysse trikken og hodet til klippene. Utsikten fra her tar i den karakteristiske Hound Tor og Greator Rocks. Hodet til kanten av klippene, og du kan ikke savne Holwell Tor (SX 751776) med flere ubrukte steinbrudd ved basen. Du vil kunne se en liten bane som går i omtrentlig diagonal retning til bunnen av denne turen. Ta denne stien, krysse trikken og stig opp turen. Når du kommer til toppen, går du til venstre, men først ta inn de vakre utsikten mot nord fra denne 402m høye toren. Gå ned i toren og sikte på et tre foran en stor berghøyd. Sporveien er her, så hodet rett og sti gaffel nesten umiddelbart. Ta venstre gaffel, så kort senere, igjen igjen, så fortsett til du kommer til en gansekant, der stien går til venstre. Stien skjærer gorren og du går mot det som ser ut som en annen tor, men er en annen ubrukt steinbrudd. Du satser på SX754768, mot kanten av klippene hvor stien går rett og opp. 0160 Du bør kunne se Saddle Tor (SX 751763), fortsett videre med den, og passere en grense stein merket I for Ilsington. Fra Saddle Tor kan du nyte utsikten over Rippon Tor og også kunne se stien som du kommer til å gå ned om en liten stund. Hvis du gjør den kortere turen, går du tilbake mot Haytor på den nedre banen som går forbi den lille parkeringsplassen og skjørtet rundt foten av Haytor, tilbake til bilen. Fra Saddle Tor, gå forbi parkeringsplassen og se en liten bane ved siden av granittveggen. Følg dette sammen og hvor det splitter, hold deg til den ved siden av veien. Området til høyre er Emsworthy, som er et annet godt sted for dyrelivspotting og også et gammelt landbrukskompleks. Følg vei til du kommer til storfeet. Du må følge veggen til høyre så krysse veien for å bruke porten, kryss deretter tilbake. Følg grensen veggen en kort avstand til Seven Lords Lands cairn (SX 743762). Dette er et gammelt grensepunkt hvor syv manorer møttes, og mens det sentrale kammeret er borte, gjenstår bronsealderen cairn-sirkelen. Herfra går du tilbake til veien, krysser den og går tilbake gjennom porten. Rippon Tor (SX 746756) vinker, så gå gjennom porten i granittveggen og følg stien til toppen av torven, med en imponerende 473 meter. Det er også et trigpunkt på toppen, skjult blant noen bergstabler. Jeg elsker utsikten herfra. Du kan undersøke landet, ser tilbake over det området du har gått i dag. Det er også et kryss (som jeg savnet), nord for toppmøllen, som er på bakken, skåret av granitt. Det er to ytterligere store cairns her. Ta opp stien til øst for toren som går til høyre til en port i grenseveggen. Gå gjennom porten og deretter ned mot Saddle Tor. Stien går til høyre for parkeringsplassen, så krysse veien og når du er omtrent halvveis opp, ta veien til høyre, som vil skjørt under klippens torv. Herfra sikter du mot parkeringsplassen på SX754763, men du trenger den neste stien opp, så gå til venstre, så til høyre og stien foran deg strekker seg til Haytor (SX 757771). Når du kommer til Haytor (457m), er det en kort, men bratt oppstigning, og du er endelig på turen. For å komme tilbake til bilen, fortsett å gå rett opp og ned på den andre siden av toren, men ta litt tid å utforske, som det er den mest populære Dartmoor Tors for en grunn. Turgåing tar en syklussti, tog og strålende utsikt Avstand: 6,25 miles (lett gangavstand fra en lang bakke) Nærmeste forfriskninger: Okehampton Station eller Meldon Viaduct (sesongåpent) Parkering: Okehampton Station parkeringsplass SX 593945 Hjemme på Dartmoor Railway , vil dette stedet passe de mindre dyktige samt turgåere. Det er en vanlig togstasjon mellom Okehampton og Meldon, så det er mulig å gå en vei (2,5 miles) og ri den andre. Det er også på Granit Way syklusvei (til Lydford) og lengre syklusrute 27, men på denne turen kommer du til å forlate den på Meldon Viaduct. Starte på stasjonen, ta kjørefelt motsatt og litt lenger langs til venstre er en granittbollard og stien er merket rute 27. Vri her og fortsett å følge skiltene som tar deg til Meldon Viaduct. Det er ting å se etter på veien. Du kan glimt Okehampton Castle på høyre side, nær starten. Lenger langs er det et skilt og skritt på høyre side av Emmetts Folly. Hvis du ønsker å ta en titt, gir det god utsikt over området. Stien går langs jernbanen, og du kan se på togene som går opp og nedover sporene. Det er også sider med tomme vogner. 0160 Meldon Quarry, som åpnet i 1895, ligger også her og det er et informasjonsbrett til venstre for stien. Ikke for lenge etter kommer du til stasjonen på Meldon, som har sesongmessige forfriskninger. Linjen ble stengt på 1960-tallet og pleide å være en del av hovedruten mellom London og Plymouth. Det er herlig å se den nå private linjen som fortsatt er i bruk i dag. Du vil ta banen til venstre her, men det er verdt å ha en meander over viadukten (SX 565924) og tilbake for å ta i denne bemerkelsesverdige strukturen. Meldon viadukt ble bygget i 1874 som et enkelt spor, og blir et dobbeltspor i 1878.0160 Herfra kan du også se Meldon Dam, som ble bygget i 1972. Like før vi tok en titt på viadukten, har du kanskje sett en skilt til din venstre, markert moor og reservoar. Dette er veien å følge og tar deg ned trinnene, under viadukten hvor du kan bli enda mer imponert over sin struktur. Gå til venstre nederst i trinnene og følg smal sti. Denne neste delen kutter ut veien, så når stien gafler, hold deg oppoverbakke til venstre, så ikke lenge etter, gå rett langs en gresslette bit og på veien. Etter en kort avstand gå rett og du vil se steinbruddsparken. Fortsett å gå gjennom porten umiddelbart foran deg og forbi den første bygningen. Du kommer til å se en sti rett ved den andre masse bygninger, som veer igjen, så ta denne. Det er også en ødelagt bygning her og en steinbro. Husk også å fortsette å se tilbake her og oppover bakken for nydelig utsikt over viadukten. Fortsett på dette sporet, og når det splitter, ta rett vei oppover dalen ved bekken, og ikke den opp til steinvegg. Dette er oppoverbakke strekningen av turen. Det er veldig pent ved Red-a-Ven-bekken (SX 567921), og det er små rapids å beundre. Stien fortsetter opp og bærer igjen, vekk fra strømmen. Når det er gaffel, ta det ene som begge vil sette deg på hjørnet av en steinmur (SX 572918). Dette er et bra sted for en piknik lunsj, eller i det minste en resten etter åsen for å beundre utsikten. Du kan også se den dramatiske Yes Tor herfra. Følg veggen. Det er fortsatt litt oppoverbakke, men ikke veldig bratt, og du vil ha nydelig utsikt mot nord hele veien. Når du koller bakken, er det utsikt rundt - dramatiske tors til høyre og et åpent panorama fremover. Fortsett å følge veggen til du møter veien, og fortsett langs veien. Okehampton Camp vil være på venstre side. 0160 Når du kommer til en liten steinbro og storfe, gå til venstre og deretter umiddelbart til høyre og fortsett på veien, første nivå og deretter nedoverbakke. På venstre side, ikke glipp av Fitzs Well (SX 592938) og krysse ved siden av veien. Det er legender rundt dette om uhyggelige piskies som fører uønskede reisende rundt i sirkler i tåkete vær og hvordan drikking av kildevann kan ødelegge stavningen. Heldigvis for oss var det en solrik dag og ikke en piskie i sikte. Hvor veien tar en skarp venstre ved siden av to portene, ta venstre håndgate og følg veggen en kort vei, da stien går diagonalt igjen over feltet. Når du kommer til nederste hekk, går stien til høyre og følger langs gjerdet til du kommer til en gangbro, som tar deg over A30. På den andre siden går du nedover bakken, forbi den overflødige stillingen og følger stien til du kommer til en port. Ta til høyre og ikke lenge etter å gå rett som tar deg til stasjonens gangbro som ligger ved siden av Okehampton Youth Hostel. Vandrerhjemmet ble omgjort fra et tidligere stasjonsgodehus i 1990-tallet. Kryss av gangbroen og deg på Okehampton Station og på rett sted for de nydelige kaker som serveres i buffeen. For informasjon om Dartmoor Railway klikk her0160 En hyggelig spasertur med panoramautsikt og noen antikke tradisjoner Avstand: 4.5 miles (hovedsakelig lett, men myrlige biter mellom hovedbanen og Huccaby Tor) Nærmeste forfriskninger: Princetown, Widecombe-in-the-Moor , eller Holne Parkering: Til høyre, litt før Dunnabridge Pound Farm SX0160642767 Fra parkeringsplassen, gå rett på liten vei til Dunnabridge Pound Farm0160 og det er ikke vanskelig å se det store pundet. Brukt til husdyr synes pundet å ha en tidligere bronsealder-motpart, og viser dette området til å være et populært sted gjennom tidene. Like før storfeet går du gjennom veggen for å finne dommestolen. Muligens pleide å se husdyret, er det nevnt i 18 th 0160century tekster. Retrace trinnene litt og finn stien som går til venstre for pundet. Dette er et bra spor som tar deg langsomt med god utsikt over til Bellever Tor i nordvest. Gå gjennom en port, men når du kommer til neste, ta en liten sti til venstre. Med veggen til høyre følger stien opp til Laughter Tor. Før du kommer til tårnet kommer du over en imponerende stående stein (SX 652754). Den er kjent som Laughter Man (eller Loughtor Man) og er de åtte høyeste menhirene på myren. Det var også en dobbel steinrad her, som nå har det meste forsvunnet. Herfra går du opp til Laughter Tor (SX 653757), og går forbi et annet dyreluft. Det er noen fine utsikter fra toppen og herfra kan du se ruten til Huccaby Tor og foran den, skissert i mørkegrønn gorse den Huccaby Outer Ring. Gå tilbake forbi stående stein og gjennom kabinettet og på stien som er omtrent sør for deg. Det var tinnutvinning i dette området, og du går forbi et inngjerdet hull, en rest av den tiden. Når du kommer til Huccaby Outer Ring. det er lett å gå forbi og savner det. Det antas å være et forhistorisk vedlagt oppgjør, og jeg synes det ser mer imponerende ut av en avstand. Når du kommer til Huccaby Tor er det flott utsikt, og det kan se stille, men 0160 i går er det stedet for Huccaby Races. I 1909 var det en veldig spesiell gjest som prins George og prinsesse Maria (senere kong George V og Queen Mary) var til stede. Herfra ser det ut som en lett tur tilbake langs veien, men jeg vil ikke anbefale dette som bilene whiz av på denne strekningen av veien og det er knapt noen randen å gå i sikkerhet. Det er ikke for mye forskjell i det fjerne, uansett, for å få tilbake trinnene tilbake forbi ytterringen til hovedbanen og deretter tilbake til Dunabridge Pound, og deretter parkeringsplassen. 03042015 Denne enkle spasertur i Ivybridge langsside6060 tar elven Erme og i Longtimber Woods omtrent en time avstand. Under to miles NÆSTE REFRESHMENTS: Ivybridge BIL PARKERING: Harford Road parkeringsplass Mens Ivybridge kan være utgangspunktet for Two Moors Way-ruten, jeg var på utkikk etter noe litt mindre anstrengende å gå av min overindulgence av hakkete paier over julen. Det er mange stier i Longtimber Woods, så jeg fant en kort rute på et kart og ledet her for å strekke bena mine. Parkering på Harford Road parkeringsplass Jeg vandret opp til den gamle Ivy Bridge, hvorfra byen fikk navnet sitt. Den første referansen til Ivybridge var i 1280, og det var hovedovergangen til elven Erme. Etter i fotsporene av århundrer med reisende, krysset jeg over broen og svingte rett langs Station Road, ved siden av elven. Snart kommer du til en triangel av asfalt som har plass til noen biler, men jeg mistenker at du må ankomme veldig tidlig for å slå hundens vandrere. Til høyre er inngangen til den gamle møllen. Opprinnelig en kornmølle, det endret seg til produksjonspapir og har vært der i 200 år, og produserer sitt siste papir i 2013. Straks foran kommer du til å se et sti, så følg det av veien, med elva til høyre og du kommer snart inn Longtimber Woods. Det var litt gjørmete underfoot, men0160 Jeg var snart nær viadukten og gikk gjennom beina. Like forbi her kobler du deg til et bredere spor hvor jeg svingte til høyre. Viadukten ble bygget i 1892 by0160 Sir James Inglis for South Devon Railway. Du kan også se noen andre strukturer ved siden av den, som er brygger fra en tidligere viaduct0160 bygget i 1848 og designet av Isambard Kingdom Brunel. Viadukten ser ut til å dominere landskapet. Bare når du tror det er ute av syne, kikker det ut på deg bak klumper av trær. Denne delen av turen var nydelig. Over meg spredte tre grener i den klare blå himmelen og ved siden av meg var elven Erme, ivrig tumbling over steinene. Lykksalighet. Det var ikke lenge før jeg kom på et bredere vannkilde som er et tidligere reservoar og har også blitt brukt som et svømmebasseng. Det var0160 et fint sted å ta noen snaps av brølende strykene. Fortsetter langs stien jeg til slutt kom til et lite piknikområde og noen skilt. 0160 Etter å ha tatt venstre, begynte jeg den korte, men bratte banen, som tok meg til en vei. Det var da en hyggelig og ikke-gjørmete spasertur nedover en høyde som tok meg under viadukten, forbi starten av gangsti og tilbake til broen og parkeringsplassen. 04062013 Den lette gangen tar i en gammel jernbane spor to tidligere steinbrudd, pluss noen nydelige utsikter AVSTAND: 5 miles (enkelt med noen bratte bakkebiter) PARKERING: Princetown. Også toaletter og forfriskninger der.0160 Mørene er ikke et flott sted å våge under dårlig vær fordi terrenget er veldig skummelt i enkelte områder, og selv når regnet rydder bakken, kan det fortsatt være veldig vått underfoot. Dette er grunnen til at jeg elsker det gamle jernbanesporet ved Princetown som den robuste banen kan bli braved i alle vær. Etter parkering i hoved parkeringsplassen på Princetown. sving til venstre ved inngangen og deretter forbi den gamle brannstasjonen, en sti med punkt til venstre. Dette vil ta deg langs en smal sti ved siden av en liten inngjerdet av feltet, og etter en kort tid kommer du fram på banen, som fører til høyre. Jernbanen ble åpnet i 1883 og løp fra Horrabridge gjennom Dousland til Princetown.0160 Yelverton erstattet Horrabridge i 1885 og flere stopp ble lagt til linjen i 1920 og 1930-tallet. Linjen ble stengt i 1956. Følg sporet og nyt den vakre utsikten over Walkhampton Common. Etter omtrent en kilometer går du forbi et grense steinmerke PCWW 1917 som er en gammel markør for Burrator Reservoir. En halv kilometer etter dette vil du se et spor som krysser stien, gå forbi dette og litt lenger på, vil du se en sti til venstre som tar deg til Swelltor Quarry. Du merker at denne banen deler seg i to. Ta den til venstre for en enklere rute som tar deg rundt til et ødelagt steinhus. Hvis du har et godt hode for høyder og solide støvler, så ta stien opp til steinbrudd for å nyte en fantastisk utsikt. Følg kanten av steinbruddet til venstre, og du kommer også til det ødelagte steinhuset. Swelltor var en av de større steinbruddene i området og ble operert til tidlig på det 20. århundre. Det ødelagte steinhuset var en smed, og når du går videre langs denne stien, vil du legge merke til noen store, kuttede steiner som er skåret ut til Old London Bridge. Forbi disse, vil du også legge merke til noen tresveller på bakken - rester av jernbanen. Sporet fortsetter med Kings Tor på høyre side, og tar en rett og sirkler tilbake på den andre siden. Det er en ekstra løkke på slutten å gå hvis du ønsker.0160 Når du går med Kings Tor til høyre, er utsikten til venstre Merrivale, som er et stort bronsealderområde, men du trenger kikkert for å se det meste ut av disse gjenstår. Etter omtrent en halv kilometer kan du legge merke til at terrenget ser kjent ut - du kommer nå tilbake til punktet i veien der du forgrenet seg til Swelltor Quarry. Gå forbi dette punktet og til venstre er et bredt spor som tar deg til Foggintor Quarry. For en enklere tur, fortsett å gå på jernbanelinjen tilbake til Princetown. Gruvebanen tar deg til noen ødelagte bygninger med vidtrekkende utsikt over området du nettopp har gått. 0160 Foggintor begynte å bryte rundt 1800, og noen av Princetown og fengselet er bygd med denne granitten. Det ble også brukt i Nelsons kolonne På ruinene av huset kan du gå inn i steinbrudd for å utforske om du ønsker det, eller å fortsette turen, ta den lille stien til venstre oppe på banken. Dette vil ta deg opp på steinbruddets venstre side og gi deg god utsikt over det - stå langt tilbake hvis du ikke liker høyder. Når du er på toppen av bakken, legger du merke til en sti som tar deg tilbake til jernbanesporet. Eller for noe litt annerledes, går et annet spor like over den gamle jernbanelinjen, men forbereder seg på å bli gjørmete på den. Det øvre sporet går tilbake til den viktigste på klumpen av trær nær starten av turen. En gang tilbake på parkeringsplassen er det eneste valget igjen hvor du skal ta en kaffe og et stykke kake. System Trading Headquarters Striker spesialiserer seg på den disiplinerte gjennomføringen av tredjeparts handelssystemer. Vi tilbyr en rekke troverdige og robuste automatiserte handelsstrategier, og opprettholder omfattende registreringer av faktiske ytelser for våre kunder. Administrert Advisory Services Diversify ved å legge til profesjonelle handlede varer til porteføljen din. Logg inn på Trading system rangering raquo. Din interesse må komme først på grunn av Strikers unike no-konfliktstruktur. Våre engasjerte fagfolk kan ikke bare fokusere på kundeservice, inkludert objektiv systemkonsulting, dedikert handelstiltak og personlige risiko - og belønningsløsninger, sammen med streng kvantitativ analyse. Oppdatert: desember 2016 - NYHET - System Performance Rangering Oppdatering Copyright kopi 1997-2017 Striker Securities, Inc. Alle rettigheter reservert. Ansvarsfraskrivelse Risikoen for handel kan være vesentlig, og hver investor og leverandør må vurdere om dette er en passende investering. Tidligere resultater, enten det er aktuelt eller indikert ved simulerte historiske strategiske tester, er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Striker er medlem av National Futures Association (NFA), Managed Funds Association (MFA) og National Introducing Broker Association (NIBA). Striker er registrert hos Commodity Futures Trading Commission (CFTC), og var tidligere registrert hos Securities Exchange Commission (SEC). I tillegg er Striker et tidligere medlem av Financial Regulatory Authority (FINRA), og Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA er den største ikke-statlige regulator for all verdipapirvirksomhet i USA. Vennligst les Striker Disclosure Statement for ytterligere opplysninger. Futures Trading Ansvarsfraskrivelse: Transaksjoner i verdipapirer futures, råvare og indeks futures og opsjoner på futures bære en høy grad av risiko. Mengden av innledende margin er liten i forhold til verdien av futures kontrakten, noe som betyr at transaksjoner er tungt utnyttet. En relativt liten markedsbevegelse vil ha en forholdsmessig større innvirkning på midlene du har deponert eller må sette inn: dette kan virke mot deg så godt som for deg. Du kan opprettholde et totalt tap av innskuddsmargin og eventuelle ekstra midler deponert hos clearingfirmaet for å opprettholde posisjonen din. Hvis markedet beveger seg mot posisjonen din eller marginalnivåene økes, kan du bli bedt om å betale betydelige tilleggsmidler med kort varsel for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke overholder en forespørsel om ekstra midler innen foreskrevet tid, kan din stilling bli likvidert med tap, og du vil være ansvarlig for eventuelle resulterende underskudd. For kontoer som anses for forlatt eller inaktivt, kan Striker kreve opptil 35,00 månedlig inaktivitetsavgift, avhengig av clearingfirmaet hvor kontoen holdes. Hvis nettolikviditeten til en konto når en daglig tapgrense på 80, vil åpne posisjoner forsøke å bli likviderte. Klienter er ansvarlige for å overvåke sine stillinger og er økonomisk ansvarlige for eventuelle tap som genereres av åpne posisjoner i kontoen. Striker beholder sin rett til likvidasjon av stillinger i enhver konto, etter eget skjønn, uten forvarsel. Forex Trading Disclosure: Trading Cash Valutakontrakter har samme høye risikonivå som futures trading (Futures Trading Disclaimer). Men kontanter FX, i motsetning til futures FX kontrakter som er regulert av Commodity Trading Futures Commission, er ikke regulert av noen statlig byrå. I tillegg, fordi det ikke er et sentralt clearinghus for kontant FX-transaksjoner, er det også motpartsrisiko for hver kontakt. For ytterligere informasjon vennligst les National Futures Association (NFA) August 2003 Investor Alert funnet på Striker Disclaimer Page. commodity meglere for råvare alternativ og commodity futures trading ligger i chicago trading commodity trading og råvare alternativ handel for energi futures, edle metaller, landbruks futures og alternativer inkludert korn og aksjeindeks futures og options. GoldenBay Hotel tilbyr perfekte arenaer for grupper som ser for den ekstra spesielle opplevelsen. Uansett om du planlegger et møte, et topp styremøte eller planlegger et overdådig ansattes insentiv, kombinerer GoldenBay Hotel eleganse og gammeldagse sjarm med toppmoderne teknologi i Bintulu. Behagelig grupper av mange størrelser, tilbyr vårt fantastiske hotell scenen for en uforglemmelig opplevelse med spesielle gruppepriser som er tilgjengelige hele året. Erfarne hendelsesleder i vårt hotell hjelper deg med å planlegge den minste detaljene, og sørge for at du nyter en sømløs tjeneste og en problemfri opplevelse. GoldenBay Hotel inneholder noen av de mest elegante luksusbrettstedene, med nydelig beliggenhet i Bintulu. Det kan være at du søker etter den perfekte utendørs som bryllupsmiljø, med en hilsenes bryllupsseremoni i tankene. Du kan også søke etter in-house bryllup arenaer, med drømmen om en overdådig, intim mottakelse. Enten du har en eksakt ide i tankene dine eller du er på jakt etter ekspertråd, kan vi hjelpe deg med å skreddersy arrangementet akkurat slik dine ønsker hjelper deg med å skape det perfekte, skreddersydde bryllupet. Vi vil sørge for at bryllupet ditt er den mest elegante og uforglemmelige. GoldenBay Hotel opprettholder det beste av tradisjonelle verdier, mens du kontinuerlig introduserer nye servicestandarder og den nyeste teknologien som passer til den moderne verden. Gjestene har forsikring om vennlige og høyt profesjonelle personale kombinert med fordelen av alle de nyeste forretnings - og underholdningssystemene, i rom og i hele hotellet. Takket være det nye designet, ferdiggjort i 2016, tilbyr GoldenBay Hotel de nødvendige fasilitetene og utstyret til å ønske deaktiverte klienter velkommen under de beste forholdene. En tilpasset inngang, heiser og rom ble spesielt designet for dem.

No comments:

Post a Comment